Duit lagi-Cpalead dan Dollarade $300

Payment ketiga dari Cpalead dan yang pertama dari Dollarade, Skrg ni aku dah capai target aku, ape target aku senang jer dapatkan sekurang2nyer $ 50 dari cpa network dan aku berjaya, 4 bulan derect aku dapat $50 keatas dari Cpalead n Dollarade dan aku rase dah tiba masa nyer aku guna web/blog berbayar sebab selama ni aku guna yg freee jer.
Yela yg free ni selalu bkn terbaik sgt bile2 mase jer boleh ilang,
ape Formula aku guna kan senang jer
  1. Gunakan niche yg senang Profit
  2. Buat landing page yg simple n menarik ati
  3. Cari traffic, ni yg paling penting dan paling susah(cari jer kat fb, youtube, forum atau dimana-mana jer)

ni aku kongsikan payment terbaru aku  untuk menaik kan semangat korang

Nak belaja dengan aku ??? boleh tapi misti ade pengerasnyer!!! ape pengerasnyer senang jer jadi referall aku untuk mane2 cpanetwork dan jgn la tak guna account 2 pulok..
Labels: Bayaran komisyen, cara cari duit, cpa, cpalead, my journal, proof

Thanks for reading Duit lagi-Cpalead dan Dollarade $300. Please share...!

Back To Top