CPAlead payment yang ntah keberapa

Rase nyer yang ke 7 atau 6 payment dari cpalead aku dah dapat..
Kebanyakan noob macam aku fail dengan cpalead ni antara faktor

  1. Isi kandungan tak cukup menarik
  2. Tidak cukup traffic
Jika nak dapat kan $1 seari dengan cpalead korang perlukan 10-30 traffic seari..

Rahsia aku:
Korang pandai main gitar, tau guitar tab...yap itulah niche yg aku gunakan...
aku tak pandai main gitar tp cuba korang google cari lah sendiri

  1. Buat blog guitar tab(pakai blog free pun tak pe utk permula)
  2. lock kan dengan cpalead guitar tab tu..
  3. Traffic:korang boleh post dalam youtube, facebook fanpage
OK..jika korang ada masalah atau tak penah dapt sesen pun dari cpalead aku boleh bantu korang....
tinggal kan komen aku akan bantu skit ape yang aku tau...
ok aku kongsi kan screen shot payment terbaru cpalead aku...tidak la banyak maner pun tapi ade la skitt...

Labels: affiliate, Bayaran komisyen, cara cari duit, cari duit, cpa, cpalead, duit, duit free, free money, proof

Thanks for reading CPAlead payment yang ntah keberapa. Please share...!

Back To Top